В які години я можу політати? - Helitour
Київ
Київ Одеса
+38 097 619 89 86
Забронювати

В які години я можу політати?

На який час можна забронювати вертолітний тур?

Компанія Helitour пропонує захоплюючі повітряні подорожі на вертольотах — оглядові прогулянки над Києвом, тур в Чорнобиль і Прип’ять, а також чартерні рейси в різні регіони України. Щоб скористатися послугою перельоту, необхідно визначитися з датою та часом вильоту, а потім розмістити попередню заявку на сайті компанії, вказавши свої контактні дані. Час польоту клієнти вибирають, виходячи з особистих можливостей і необхідності, але потрібне додаткове узгодження, щоб уникнути накладок (наприклад, даний рейс вже заброньований на цей же час іншим клієнтом).

Компанія Helitour пропонує послуги польотів в будь-який сезон року, приймаючи заявки кожен день з 8.00 до 20.00. Але необхідно враховувати, що є правила, яких слід дотримуватися при виборі часу вильоту і тривалості подорожі з метою дотримання норм безпеки пасажирів, що знаходяться на борту.

Час вильоту і прогулянки з урахуванням сезонних факторів

Пасажирські перельоти відбуваються в ясний час доби – вертоліт повинен приземлитися до заходу сонця. Тому бронювати прогулянку необхідно з урахуванням її тривалості і тривалості світлового дня в конкретний сезон року. При замовленні оренди вертольота з метою здійснення тривалої екскурсії (наприклад, тур в Чорнобиль і Прип’ять розрахований на 110 хвилин), у разі невідповідності часу польоту зазначеним вимогам, клієнту буде запропонований альтернативний варіант.

Також пасажирські рейси не здійснюються в поганих метеоумовах, які ускладнюють управління гелікоптером і погіршують видимість. Похмура погода або невеликий дощ, як правило, не є перешкодою. Скасувати політ, заброньований на вказаний клієнтом термін, компанія може з причин невідповідності погодних умов, при яких можна здійснювати безпечні пасажирські перельоти, прописаним в нормативних документах – у випадках бурі, грози, ураганного вітру, сильного снігопаду, туману, низької хмарності.

У випадках, якщо метеопрогноз або виникнення форс-мажорних обставин передбачає неможливість здійснити політ у вказаний клієнтом час, компанія Helitour обов’язково повідомить замовника заздалегідь, а також запропонує перенести подорож на іншу дату або час.< / p> < h2> Сувора пунктуальність< / h2>

Забронювавши вертоліт на конкретний час, замовник повинен з’явитися на місце старту в зазначені терміни, без запізнень. Компанія не може порушувати графік вильоту і посадки, крім того, потрібно ще пройти інструктаж з приводу правил поведінки та техніки безпеки на борту. Тому час, який було втрачено з вини клієнта, автоматично віднімається з тривалості подорожі.< / p> < p> Нерідко виникають ситуації, коли клієнти бажають приєднатися до групи. Вертольоти Helitour допускають наявність мінімум трьох пасажирів. Якщо замовник бажає розділити оренду вертольота для здійснення екскурсії з іншими попутниками, потрібно зв’язатися з менеджерами компанії Helitour, які постараються додати клієнта до групи. В даному випадку доведеться змиритися із запропонованим часом і датою, оскільки узгодження здійснюється з усіма пасажирами конкретного рейсу і перевага віддається вимогам переважної їх кількості. Не потрібно говорити, що в цьому випадку клієнт несе додаткову відповідальність за запізнення, ризикуючи підвести цілу групу людей

Також необхідно взяти до уваги, що якщо обставини не дозволяють замовнику, який забронював вертоліт, здійснити виліт в обумовлений термін, потрібно попередити диспетчера компанії за два дні до призначеної дати з можливістю варіанту перенесення подорожі на інший день.

Повернутись на головну